onsdag

Godmorgon!
Idag är det onsdag & det betyder att efter att den här dagen har gått så har halva skolveckan gått och då är det bara två dagar kvar till helg. Idag har jag bara svenska & sam och förhoppningsvis får jag inga frågor om Hamelt för jag har inte läst boken. Men vi gick igenom Shakespear i 9:an så jag borde komma ihåg lite.

Ikväll blir det jobb, middag med fotbollslaget, eller ja om jag lyckas skrapa ihop pengar & annars blir bara att färga Malins utväxt. Nu måste jag springa och klä på mig om inte Kajsa ska få vänta som hon måste göra varje morgon annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar den nya headen.. eller gör vi?! FINA UTVALDA BIDLER PÅ DIG IALLAFALL

2009-09-16 @ 11:09:33
Postat av: kJ

verkligen fick ja vänta? jaaaddååå ;)

2009-09-16 @ 13:24:39
Postat av: rebecka

hahahah ;)

2009-09-16 @ 21:06:24
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0