run

Vart tog dagen vägen? jag skulle ju vara duktig och läsa Hamlet.. men icke. Får försöka läsa lite om ett tag men jag har verkligen inte lust. Imorgon har vi en ganska lång dag, men sovmorgon iallafall!. När jag cyklade hem med Fredrika idag kom jag på att jag har sovmorgon varje dag utan på måndagar, de är najs. Vi firade skägget idag iskolan som fyllde 17, grättizzz. Knutsson hade varit gullig och bakat en fin (och mycket god!) tårta.

Snackade också med en vän från västerås today som vi träffade på gotland och vi ska nog åka dit och hälsa på dom nån helg framöver. Kan bli skönt att komma bort från Uppsala och göra nått annat (y). Bläeeeh vill ha helg hehe. Farveel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0