tisdag

Åt min älskade macka för ett tag sen med ost och skinka, det satt fint! Nu väntar svensk litterärhistoria tror jag, och sen en introduktion av boktornet innan jag slutar klockan 4. Vi ska ha Anders nästa lektion också, Elin och Kajsa retar mig alltid för att jag är kär i honom, så såfort jag behöver fråga honom blir jag jättenervös för jag vet att dom två kollar och skrattar haha. Jag hatar tisdagar, förra året var dom chill vi var mest lediga men inte nu inte. Kajsa och Knutsson sitter och masserar varanndra, ibland kan dom leka fint (y) haha.

Ikväll ska jag nog börja måla en bokhylla svart för att sedan göra om den till en skogarderob. Jag vet inte vart den ska stå bara eller om vi har svart färg hemma. Men jag tror att jag har de, mamma sa nått om det. Fyfan vad skolan förstör veckan, varje måndag morgon vill jag ha helg igen. NÄSTA VECKA GÅR VI BARA TVÅ DAGAR, SÅÅÅ NAJS. Nej dags att lyssna.. bye

Kommentarer
Postat av: elin

lyssnaru vavava

2009-09-15 @ 13:03:26
Postat av: kJ

FÖR DU ÄÄR INTE KÄR I HONOM??!??? (k)

2009-09-15 @ 13:11:15
Postat av: rebecka

HAHAAH VA :O vilka påhopp heheiehiehei.

2009-09-15 @ 14:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0