tomorrow i'll be gone

Kvällen blev inte så hemsk.. inte dagen heller för den delen. Fegade ur och lyckades skjuta upp det (y) yey. eller?. Jag har däremot fått feber & har skitont i halen menmen, hellre nu än ihelgen. Cyklade förbi Kajsa och Elin och följde med dom till Gottsunda där dom köpte candy. Mysiwt att hänga med dom fina fåglarna. Snart ska jag sova, det blir ingen skola för mig imorgon inte. Då kan jag sysselsätta mig med att ta kort på alla min shoes. Det blir perfa.

På tisdag spelar vi vår sista fotbollsmatch för säsongen , sad. Men vinna ska vi iallafall och jag ska vara med på matchen ÄVEN OM jag är sjuk. Skiter i, är taggad till tusen. Gu vad jag älskar att spela fotboll. Dom här skorna ska jag beställa hem ikväll tänkte jag (lägger in bild senare). Har spanat in dom forever, ska spana in www.hm.com/se för att se om jag hittar nått mer. ÅH jag älskar kläder ocha allllt. Bästa som finnz. 

                               Kay och Elin i sin schnyggaste stund.

  

Kommentarer
Postat av: elin

haha vafan fina fåglar-.-

2009-09-07 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0