twenty years

Godmorgon. Typ, vaknade nyss hehe. Har varit skitrött så självklart lyckades jag somna på kvällen (y). Ska snart kolla på kommisarien & havet, ska göra massa god mat till det också, typ mackor eller nått. Mysigt. Jag säger bara sliten.. har varit så äcklig idag. De va skööönt att duscha, känner mig mycket piggare nu.  

Imorgon ska jag gå den där kursen man måste gå för att få övningsköra. Från halv 5 till halv 9. Kul. Ska möta mamma på stan innan och äta middag. Det är typ spritflaskor ÖVERALLT i mitt rum. Orkar inte ens anstränga mig för att ta bort det hehe.. kanske borde. nej, mackdags. godnatt äckel :* (knutsson)

Kommentarer
Postat av: erik

du äcklar mig äckel :**

2009-09-21 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0