when it's not worth dying for

Hejhopp
Nu har jag kommit hem från jobbet, eller jag kom hem för en timme sen ungefär. Det var bara Carl jag skulle passa dag för hemma var hos sin kompis Vilja. Det var skönt, då vart det inte lika mycket. Vi åt rostmackor, byggde pussel och kollade på hitta nemo,. Fett jobbig dag säger jag bara, hatar föreläsningar.. särskilt när man vet att man måste/borde anteckna allt.

Imorgon har vi bara två lektioner iallafall, skönt. Jag har börjat läsa Hamlet lite men det går inte så bra. Ska läsa lite till innna jag går och lägger mig. Snart kommer Majan och Kajsa hit med chockladpuddig, vad annars nu förtiden alltså? jag älskar chockladpuddig helt enkelt. Jag hann inte börja med bokhyllan imorgon och jag jobbar ju imorgon och på torsdag så det får nog bli i helgen. Måste handla lite nya fina skor då också! ciao


Kommentarer
Postat av: josefiiiiiiiiiiiiiin hehe

ÅH I KNEW IT! tyckte väl att jag kände igen ungen ;) jag tror jag och carl åkte samma buss igår, han åkte med sitt dagis huehuehueioeih

2009-09-17 @ 09:14:07
Postat av: rebecka

haha oj, lyycko dig :*

2009-09-17 @ 22:10:33
Postat av: erik

du är väl inte otrogen? älskar dig.

2009-09-20 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0