you'll know

Jag hatar när man inte kan kontrollera eller bestämma vissa saker, för sen när det inte går som man vill kan man inte göra något åt det... eller vågar inte. Jag blir så frustrerad och irriterad på mig själv.. kul va?. Aja if you aint in you have nothing to win (y).

Igår gjorde jag chockladpudding med Majan och kajsa och vi började planera Josefins födelsedag. Sen kom Josefin hit och myste också. Trevligt. Jag pluggade också.. jag gjorde faktiskt läxan. Jag satt tillochmed uppe till halv 12 för att läsa klart det vi skulle ha läst tills idag. Seeeen visar det sig att jag läst helt fel texter.. det här är varför jag inte gör läxor. Suck.

Snart ska jag jobba och ikväll ska jag försöka plugga matte så jag inte kommer efter. Margit <3. Usch jag är jättetrött.. vill helst sova. Men icke. Kanske ska ta en powernap innan jag hämtar barnen på dagis. Det är fotbollsträning ikväll också men jag är inte säker på om jag hinner gå. Så mycket annat jag ska hinna med tills imorgon. Aja det blir nog bra. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0