youth

Godmorgon /eftermiddag. Ny dag, nya tag. Klockan är 13.00 snart och jag sitter på samhällskunskaps lektionen, den första för dagen. Kerstin tvingar oss kolla på en tråkig film om ekonimi.

Igår var en dålig dag. En mycket dålig dag. Den var helt okej på dagen, jag bakade med carl och emma (barnen jag är barnvakt åt). Baka aldrig med barn haha helt kaos och kladdigt. Men dom var väldigt gulliga. När jag kom hem lagade jag och mamma mat tillsammans och pratade massvis. Det var mysigt och det var längesen jag umgicks med henne sådär.

Sen blev kvällen sämst. Jag sov dåligt också :) YEY. Idag ska jag handla skor med kajsa. DET kommer muntra upp mig som fäään :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0