all I have is you

Jani, igår var det grillning och utgång som stod på schemat. Först drog vi till knutsson för att käka, jag fick steka köttet och självkart, sjäääälvklart stekte det upp fettfläckar på min klänning. Efter ett par timmars trevligheter där drog vi oss vidare ner till vip och drack lite innan vi slutligen avslutade kvällen på bj. Det var riktigt riktigt roligt faktiskt och jag kom inte hem fören halv fem i natt.

Idag ska jag chilla som fan, helst inte röra en fena och sedan gå och lägga min tidigt. Jag känner att min hälsa inte är på topp just nu...

 

Kommentarer
Postat av: fredrika

hahaha åh fyfannnn för den där bilden :D

2010-08-05 @ 21:04:32
URL: http://fredrikahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0