away

Fyfan den här dagen var fan från helvetet. För det första, att sälja jordgubbar i regn är inte något jag kan rekommendera. Nej inte alls. Det bildades en flod och mina fötter blev dränkta, det regnade in under taket och jag försökte desperat rädda några jordgubbar. Jag lyckades tappa ett par och hann inte fånga dom eftersom att dom försvann i floden. Ett jävla blötdjur var jag när mormor och min moster kom förbi med dricka och chocklad. Sedan slog dom ett samtal till morfar som kom förbi och räddade mig med torra strumpor, en handduk och gummistövlar. Och för att avsluta dagen kom mamma och hämtade mig. Fina är dom. Men förutom det. Blä. 350 kr.... värt? nej. Men det blir jobb imorgon också.

Nu blir det bio med Josefin, mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0