bringing back more than a memory

Hähä, fan vad gött det skulle vara med en champangefrukost snart. Från ingenstans men ändå. Imorse ställde jag klockan och gick upp och tränade med Fredrika och Kajsa. Skönt men ett dåligt val- känner hur ont mina körtlar gör. Efter träningen vart det en snabbdusch och sen hem till Maria för att klippa mig, kaaj följde med som sällskap. Ikväll blir det pyjamasparty, lågstadiet style med Marianne och Kajsa. Fint.

Annars så har allt som kan gå fel gått fel idaag. Fy. Som när vi beställde mat, jag beställde en skinksallad men vad får jag? räksallad. Jag vill inte ha räksallad. Jag började nästan gråta haha. Nej jag åkte tillbaka och fick min skinksallad, fick även behålla räksalladen och en 2 liters läsk. Bra deal. Tjarå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0