don't think we're not serious

Överförde precis alla bilder från minneskortet i min gamla kamera från öland. Eller ja inte för att de var mer än typ 15 bilder men ändå, kul att något kunde räddas från den sugiga kameran. Det var en trevlig resa iallafall...tänk att man kan ha så kul med familjen ibland.

Ikväll har jag inte gjort särskilt mycket, bara hängt lite med brodern min. Funderar på att ladda ner ett nedladdningprogram så att jag kan ladda ner dom nyaste one tree hill avsnitten...får väl se. 

 



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner att jag är lite efter Rebeckham, men VA har det kommit nya One Tree Hill avsnitt? :D

2010-08-17 @ 00:02:39
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0