gotland rå

Jag är så jävla glad. Det här kommer kanske låta klyschigt men jag har fan dom bästa och skönaste vännerna i hela jävla världen. Jag har aldrig träffat några människor som jag haft roligare med och man vet verkligen att man kan lita på dom. När jag var på gotland låg jag och tänkte på hur jag alltid vill att det ska vara såhär för det kan fanimig inte bli bättre.

De första dagarna på Gotland var det bara jag, Karin och Sofia. Vi kom fram till campingen mitt i natten och blev på en gång nedsprutade med vin, redbull och cola. Det var bara vi som var tjejer där och vi hade det minsta tältet av alla på hela campingen och blev frågade (helt seriöst) av några killar om dom fick köra över vårat tält med sin van....det fick dom inte. Hur som helst, söp vi och blev fulla och när det blev dags att gå och lägga sig kastade alla sig in i vårt tält. Kastar karin ut mig och tar min sovsäck och liggunderlag? aahrå.

Kväll två inväntade vi de andra, förfestade med killarna och det var riktigt kul tills de alla drog ut på krogen, då var det bara att invänta resten av girlsen. För att fördriva tiden bitchfightade vi med några femtonåriga pojkar. Tillslut kom dom och vi busade runt lite innan alla gick och lade sig. 

Resten av kvällarna blev det förfest och sedan ut på krogen. Det var rikigt jävla kul, jag trodde inte att det kunde vara sånt drag i Sverige. Jag kan inte ens beskriva hur kul bussresan på kvällen in till Visby var. Hög musik och alla dansade och körde som faaan, när den svängde ramlade alla. Alla utgångar vart rikigt najs och mer kan jag inte gå in på, det är hemligt hihi. Träffade sjukt sköna människor ochh fan vad jag ska tillbaka till nästa år. VÄÄRT. Det jag kan berätta är att det kom fram att kajsa är smyglebb, men hon har en smygbög som hon passar finfint ihop med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0