hello saferide

Aha, en riktig jävla springtur blev det. Jag älskar när man känner att konditonen faaaaktiskt förbättras. Och skönt var det också. Har även lyckats övningsköra och damsuga halva huset today och känner mig därför duktig. Jag har kommit fram till att trots att jag hatar vardagslivet så kan jag ju lika gärna utnyttja det eftersom att jag inte har något val, iallafall tills nästa sommar då alla roligheter börjar igen. Nu är det bara två veckor kvar till sommaren och jag ser inget ljust med livet! Hur som helst mina vänner, så har jag bestämt mig för att fokusera på att:

* övningköra tills jag kan ta mitt körkort (jag ska fan ha det innan sommaren)
* träna tills jag blir vältränad (alltså resten av tiden jag lever!!!)
* jobba och tjäna cash till nästa sommar 

Ah det var väl det! Jag har äntligen hittat motivation. Imorgon blir det en powerwalk till gymet, gymma och en powerwalk hem. När jag kommer hem ska jag städa mitt rum och övningsköra. Jag ska nog få pappa att ladda ner eclipse också. Sen får vi seee vad vardagslivet har att erbjuda... eller inte. godnaaatttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0