how it feels to fly

Motivation till att träna hittade jag när min kära syster berättade att hon och robin skulle gymma, så jag hängde med dom. Födelsedagsmiddagen hos Matilda var riktigt trevlig och kvällen på bj vart najs. Jag älskar att jag ramlade med cykeln precis framför vakterna innan jag gick in, verkligen gled fram på rumpan...när jag skulle cykla hem var jag skiittrött så i mitt "nyktra" tillstånd bestämmer jag att jag kan ju blunda ett tag (medans jag cyklar längs vägen, hur fel kan det gå?) och när jag öppnar dom är jag halvvägs ner för en dike och måste tvärbromsa...score.

Denna dag har varit en riktig jävla bakis dag! Imorgon blir det till att träna bort all skit man tryckt i sig idag. Har haft sällskap av Josefin och Knutsson ikväll också, mysigt! Nu är det strax sovdags, ser fram emot att krypa ner i min säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0