Jag var ingen, du var aprilhimlen

Idag hade jag tänkt färga mitt hår så jag fick Majan att följa med mig till Gottsunda. När jag äntligen bestämt mig för en hårfärg efter att ha stått och kollat i säkert en halvtimme, visar det sig att det inte räcker med 200 kr. Nejnej, det behövs 208 kr. Alltså åtta kronor till, aha okej kul. Så vi gick hem utan hårfärg...

Just nu sitter jag och fördriver lite tid med att kolla på gamla avsnitt från Laguna beach och senare idag ska jag hänga med Marianne, Kajsa och Josefin :). Jag tror att vi ska äta sushi, inte för att jag gillar det menmen vi får väl se. Kameran ska med. Ciao så länge.


Kommentarer
Postat av: majz

marianne.... MARIANNE? okej rebecka. ses snasrt :*

2010-08-17 @ 16:06:40
Postat av: rebecka

hahah! som sagt... Majan känns så fel..du är mogen nu marianne.

2010-08-18 @ 00:11:22
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0