we're alone but I'm alone with you.

Sitter här med hårfärg i håret och väntar på att det ska bli klart så att jag kan hoppa i duschen och sedan gå och lägga mig. Min kväll spenderade jag med Josefin, numera kallad som slickarn. Jag undrar hur mycket av hennes saliv jag har på mig just nu haha (det är inte så hemskt som det låter :)). Vi tog en powerwalk och låg i min säng och myste. Haha fyfan vad jag inte antyder något här med slick och mys. 

Annars är jag taggad för imorgon, kräftskiva hos mig och sedan stockholm med brudaaarna. Jag har inte druckit på en och en halv vecka men det känns som det var evigheter sedan...dags att ta igen!  FINT. gondatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0