What's the point of doing anything? if you never notice.

Fan vad fint att dom visar Bridget Jones dagbok ikväll, kunde nog inte ha passat bättre. Nee, känner att den passar in på min sinneställning för tillfället.

Har precis damsugigt mitt rum och gjort mamma glad och känner mig äckligt trött. Kan det ha varit för att jag vaknade av att Majan skulle gå och kissa typ klockan 7 imorse? Eller är det för att jag vaknade av att Kajsa slår omkull gitarren? Vet inte. Annars var kvällen naaajs, men Josefin saknades såklart.

Jobbigt nog så har jag hittat snyggggaaaste skorna som jag bara måste ha. Men tyvärr så måste jag inse att jag inte har cash nog. Så deppigt. Nej, imorgon är en ny dag. En skoldag :):). BLÄ. Och jag har bestämt mig för att jag inte orkar tänka mer på saker jag ändå inte kan kontrollera. Good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0