Consider the odds, consider the obvious

Godmorgon. Idag åkte jag till skolan fast dom flesta av mina vänner skulle stanna hemma, duktigt. Egentligen hade jag inget val eftersom att jag var sjuk hela förra veckan. Fast jag fattar inte varför jag är här eftersom att jag ändå inte lyssnar. Men ack vad gör man inte för att få närvaro.

Nej efter skolan ska jag fortsätta att vara duktig och plugga. Jag ska försöka tvinga med mig någon och köpa lite godis, kommer behöva en sockerkick. Annars så ska jag tvinga mina kära päron att ge mig ett jobb, jag behöver cash och dom behöver hjälp med att renovera. Får se hur det blir med det men jag håller tummarna. Byyee


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg!

Vad tycker du om min senast upplagda outfit?

Kommentera :)

2010-12-07 @ 09:28:27
URL: http://emwaah.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du får jobbet! :D kul att renovera

2010-12-07 @ 09:48:10
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: berr

snickarN

2010-12-07 @ 10:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0