fredag

Igår var jag med Kajsa hela dagen och sedan gymade vi även med Josefin och Majan. Det var kult och att vi tävlade och grejer. Skönt att träna iallafall. Bra dag.

Idag tog jag en sovmorgon fast jag egentligen hade lektion, vilket ledde till att min lärare tydligen ser mig som en "strulig elev" numera tillsammans med Julia och Fredrika. Haha, känns bra! Efter skolan hängde jag med Elin och Kajsa hos Elin men efter ett tag gick vi till stan och handlade julklappar. Åh nu är jag klar med alla.

Kvällen har jag spenderat med Majan, Kajsa, Josefin och Petra. Det var fan längsen jag skrattade så mycket, så jävla kul. Vi hade en catfight, spelade lite spel och ringde shane. Riktigt roligt. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0