fredagsmys

Dagen har varit lika tråkig idag som resten av veckan har varit. Jag tror inte att jag har sovit en hel jävla natt på ett vecka nu och jag får damp. Allt jag vill är att få en god natts sömn. Haha seriöst. Tog en sväng förbi polishuset och hämtade mitt borttappade leg, det var sista dagen för det idag. Tur att jag hann se det.

Kvällen spenderas med tre reetards, en kissie, en robert wells och en dileva. Måste skaffa mig coolare vänner. Dagens diss går till knutsson som borde ta och lära sig att svara på sms ordentligt. Hittade förresten världens roligaste tvprogram idag, minns tyvärr inte vad det hette. Men jag dog lite. 

hmmm 2 år sen kanske. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0