I don't blame you anymore

Idag när jag kom hem slängde jag mig framför tvn och kollade på Sex and the city. Tror nog inte att det finns ett bättre program att kolla på. Sen kom världens finaste hund förbi som jag myste med. Åh haha, han ville inte följa med farfar hem. Efter att dom hade åkt så kände jag mig jävligt rastlös så jag bestämde mig för att städa mitt rum lite halvt. Alla som känner mig vet hur stor grej det är för mig att städa, jag hatar det. Men nu vart det iallafall lite finare och renare.

Ikväll ska jag inte göra mycket alls, jag ska nog bara ta det lugnt! Skönt det för imorgon blir det till att plugga hela dagen och kvällen.

min bebi


Kommentarer
Postat av: fredrika

du ska till skolan.

2010-12-06 @ 22:47:46
Postat av: Anonym

hihi ja, jag menade på eftermiddagen och kvällen :D

2010-12-07 @ 09:11:33
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0