it's time you had the talk

Asbra kväll igår, tror nog att jag har världens bästa vänner. Kvällen började med en middag och förfest hemma hos Sofia och sedan drog vi oss vidare mot Bj. Det var faktiskt roligare där än jag trodde att det skulle vara. Kvällen slutade hemma i Josefins säng.

Jag vaknade imorse av att någon smekte min kind...guess who? Josefin såklart. Halv tio. Vi låg iallafall kvar i sängen ett tag innan vi käkade frukost, pommes frites och chickenbits. Nyttigt värre. Hela eftermiddagen har jag legat i soffan, jag har varit hur trött som helst. Avklarade ett spinnpuls pass med Malin men fan vad jobbigt det va! Värt.


snodda bilder av mr. berr





Kommentarer
Postat av: annaa

du är fin. puz

2010-12-22 @ 23:50:55
URL: http://aofverberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0