life sucks, then you die

Strosat omkring på stan idag, kollat glasögon med mamma och handlat lite smågrejer. Lånade med mig fyra stycken glasögon hem eftersom att jag hade svårt att bestämma mig. Kommer troligvis inte kunna bestämma mig ändå. Det var skönt att gå runt ensam, vanligvis hatar jag det men nu var det skönt.

Annars är min mobil från och med nu avstängd, ett par dagar framåt. Jag känner att jag inte har någon lust att kommunicera med omvärlden överhuvudtaget. Jag orkar inte prata, tänka eller känna. Nej, det ska bli skönt. Så bli inte förvånade om ni inte får något svar mina kära vänner.

Ikväll kommer berj hit med mina nya valp. Kunde inte passa bättre. Hon är fin hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0