lördag

Juste jag glömde berätta vad jag fick hem i brevlådan igår :). Ett smakprov på kattmat hahah...har jag en katt? svar nej. Gillar jag katter? svar nej. Jag får alltid hem så sjuka saker i brevlådan nu för tiden tack vare julia (och lite fredrika!). Så tack Julia, hemskt mycket tack för kattmaten! Nu ser jag fram emot vad som kommer här näst! Jag har hittills fått vitaminer, blöjor (!!), ett medlemskap i en lekklubb, tandkräm och gud vet vad.

Igår vad najs, chillade hemma hos Kajsa med Majan och Josefin. Lovley. Ikväll ska jag bara vara hemma och det ska bli sköönt. Jag börjar iallafall bli friskare nu och på måndag ska jag fan träna! ciaaao.  

   


Kommentarer
Postat av: berrr

katten miiin:)

2010-12-04 @ 19:58:08
Postat av: Anonym

GE MIG MATEN min katt är hungrig

2010-12-05 @ 14:25:37
URL: http://knurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0