you can't take what you want to

Igår vid middagsbordet satt vi och pratade om klassikern "vilka skulle du vilja bjuda på middag, döda eller levande". Fråga mig inte varför men det var en kul grej. Så jag satt och tänkte på vilka jag faktiskt skulle bjuda. Först har vi ju den självklara - Robert Pattingson. Klart att han skulle få komma på min middag. Sedan så tänkte jag Ben Affleck och Ed Westwick. Men tre hunkar på samma middag kan ju blir lite för mycket. Ben Affleck får nog inte komma trots allt... Den tredje vet jag faktiskt inte. Pappa tyckte att jag skulle bjuda golumn för att öka min chanser. Schyst.

klart att du får komma på min middag finis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0