all at once

Har precis kollat på dom två första avsnitten på Vampire Dairies och jaa... mitt första intryck var att det så jävla twilight wannabe så att jag vill spy men sen blev det mer okej faktiskt. Fortfarande lite härmigt men ganska bra. Kommer troligtvis att följa det, yes.

Har pratat lite med äckelberg i telefonen idag, hon trackade mig. Trevligt. Imorgon är det äntligen fredag och det ska bli sååå skönt. Imorgon ska jag verkligen bara vara hemma och chilla ensam med godis och kolla på en film. Laga middag med mamma och kanske plugga lite. På lördag ska jag hem till Carro med Majan och Josefin eftersom att hon fyller 18 och det blir troligtvis najs!

Vet ni vad jag har kommit på? Alltid när jag är stressad så drömmer jag mardrömmar. I förrgår drömde jag att knutsson blev biten av en krokodil men hon lyckades dra ut krokodilens ögon (med händerna!!!) och sen kastade hon stenar på den tills den tog. Hon klarade sig dock men förlorade ett ben ;/. Nej, nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar, godnatt. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAHAHAH åh snälla låt den drömmen bli sann

2010-02-12 @ 07:17:04
Postat av: im alive

HAHHA missin' my leg :((((( blee.

(lovely comment over me yes.)

2010-02-12 @ 15:22:58
URL: http://knurr.blogg.se/
Postat av: beeex

HAHAHAH den va ganska leskig, men du vann över krokodilen iallafall HA.

2010-02-12 @ 15:33:47
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0