already gone

Vem är sjuk? jo jag. Kan det bero på den 50 minuters långa promenaden hem från Sunnersta igår kanske? yes, det skulle jag tro. Gårkvällen spenderades hos Sofia och det vart riktigt kul faktiskt. Mycket roligare än vad jag hade väntat mig eftersom att jag var ganska otaggad. Kom hem klockan tre och lade mig direkt i sängen och somnade. Vaknade upp väldigt förkyld och det känns som att jag kommer somna när som helst. 

Idag ska jag bara vara hemma, jag vägrar att gå ut heh. Ska kolla på sex and the city och tycka synd om mig själv. 

Varför lyckas man alltid förstöra kläder som inte är ens egna, särskilt när man har lovat att vara försikig med den? Fick låna min systers stickade tröja igår och jag lovade att vara jätterädd om den. Men vad lyckas jag göra, jo rycka upp massa trådar och fläcka ner den. Lyckligtvis lyckades jag klippa bort trådarna och lägga den i tvättmaskinen innan hon märkte något och jag ber till gud att den klarade sig hehe. Jag kan lova att jag inte kommer att få leva annars. Nej nu ska jag lägga mig i soffan och sova

   


Kommentarer
Postat av: Fredrika

jag blev också förkyld. yey.

2010-02-24 @ 16:13:29
Postat av: rebecka

haha </3 jag har seriöst nyst typ 10 gånger idag

2010-02-24 @ 18:04:38
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0