everytime

Åh jag är så trött, det känns verkligen som att jag har sovit hela dagen. Vilket jag typ har gjort, men still. Åh jag åt kebab till middag, det måste vara den perfekta bakismaten. Jag skulle egentligen ha umgåtts med min kära syster men hon dissade mig för sin pojkvän verkar det som så jag ska nog sova strax.

Imorgon ska jag ut på äventyr med Josefin och sen ska jag jobba. Det sista är ganska onajs men det är ändå skönt med lov. Så nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng och sova. Godnatt


Kommentarer
Postat av: josefin

HAHA fint att vi båda kallar det äventyr. Varför är sängen nybäddad jebecka? :):):):):)

2010-02-22 @ 00:26:59
Postat av: beex

HAHAHAHHA vi bäddar allt rent emellanår josefjn :) hoppas du går vilse på ÖB.

2010-02-22 @ 12:07:58
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0