heartless

Gårkvällen vart rikitgt kul. Det var jättekul att träffa Carro och Sarah igen, har känt dom enda sen jag var liten. Det bästa var när vi körde sanning och konka och jag fick "Välj ut en frivillig person som strippstång och utför sen en strippdans" , jag var inte allt tillräckligt full för det där så jag svepte snabbt mitt glass. Både Josefin och Majan som sitter på varsin sida om mig viskar att jag ska ta den andra och till slut väljer jag Majan. Hon hade missuppfattat att hon bara skulle vara strippstång så hon dansade glatt med. Vilket jag är glad för med det var riktigt hahahah. Snacka om att skämma ut sig i onödan. Men kvällen vart najs!Kom hem ganska tidigt, runt 1 kanske och somnade snabbt.

Idag har jag spenderat alla hjärtans dag med Kajsa och Elin, vi hade semelkrig och kastade oss i snön i bara bikini (KALLT SOM FAN!) innan vi badade skumbad. När vi åt semlor tryckte Elin plötsligt upp Kajsas i hennes ansikte och kajsa kastade hela sin semla i Elins ansikte. Jag skrattade så att jag nästan kissade på mig när elin trycker upp grädde i mitt ansikte. Så jag tog min, sprang över rummet och mullade Kajsa med min. Efter det var det tyst i säket fem minuter för att vi skrattade så att vi höll på att dö. Ja, jävligt kul var det.

Kommentarer
Postat av: micke

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH åh take me back to those times !!!! 1111

2010-02-15 @ 00:55:51
Postat av: beeex

YEEES !!!!!!!!!!

2010-02-15 @ 13:11:01
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0