hero of war

Sitter här och lyssnar på Rise Against och chillar lite innan jag ska plugga det sista inför lovet. Hade bara två lektioner idag och jag fick tillbaka mitt matteprov. 2/33 p. Ibland känner jag mig så duktig, det här är en av dom gångerna. Jag har tänkt på en sak, att ibland när man önskar att något ska hända så händer det verkligen. Typ småsaker som är bra. Ganska är ironiskt, men det känns skönt att veta att det inte bara är dåliga saker som inträffar.

Imorgon ska jag träffa Josefin, det var ett tag sen sist. Eller, ja sen vi sågs och var nyktra tillsammans. Åh, jag insåg just hur tragiskt det där lät haha. Nej nu ska jag plugga det sista. Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 av 33 poäng? vad för bra saker? :*

2010-02-19 @ 11:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0