it's all i know

Samhällskunskapet gick bra... trodde jag tills jag pratade med Elin och Kajsa haha. Men förhoppningsvis får jag G iallafall, hon har alltid så komplicerade prov. När vi hade slutat åkte jag Elin och kajsa raka vägen till Gottsunda och köpte lite godis. Eller ja, inte Elin som köpte kryddad korv och gräddfil. Man rår väll inte för vad man är sugen på. 

Åt middag för enn stund sen och hade tänkt vara hemma ikväll för att kolla på film men det verkar som att det har blivit ändrade planer. Alla ska tydligen hem till Viktor so I guess that where I'll be. Känner mig inte så taggad men det blir säkert kul hoppas jag. Ha en great kväll. Ciao! Och här kommer världens finaste låt ;





I find peace when I'm confused
I find hope when I'm let down
Not in me
Me
In you
It's in you


Kommentarer
Postat av: micke

hahahaha eller vad meister är sugen på ;))

2010-02-15 @ 00:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0