it's not me it's you

När jag kollade på MTV häromdagen så hade dom den här grejen, ni vet blablablas drömkärlek heter blablabla. Precis när jag böt dit stod det Rebeckas drömkärlek heter : Edward. Och jag kände att det inte kunde vara med rätt haha. That's so true.

Dagen har varit chill, hade bara en lektion och då fick vi tillbaka samhällskunskaps proven och sen slutade vi. Av någon anledning (elin) stannade jag och Kajsa kvar till halv 3. Vi satt i det äckliga vilorummet och gjorde allt möjligt, ganska roande. Sen åkte jag hem och jobbade, Carl har kommit in i trotsåldern, lucky me.

Imorgon är det engelskaprov men det känns som att man redan kan det mesta. Det kan jag veeeerkligen inte men det känns så, så jag behöver inte plugga mer. Great.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0