stay gone

Majan och Kajsa blev glada för sina presenter igår. Majan fick en tvättsvamp i form av en nalle och Kajsa fick ett par läsglasögon, ja kul var det iallafall. Senare på kvällen kollade jag och Josefin på twilight och efter det sov hon kvar. Hon var ju lite spårad kan jag säga, slickade på min hand, tafsade och försökte dra ner mina byxor... Och juste, jag vaknade av att någon kastade en bh i mitt ansikte. Var det Josefin? aahrå. Hon orkade tydligen inte resa sig för att kolla på klockan så hon tyckte det var bättre att väcka mig så att jag skulle kunna genom att kasta en bh på mig...


Ikväll drar vi hem till Sofia i sunnersta på chillfest, me like. Inte för att jag ska dricka eller något men det blir nog trevligt. Ska börja göra mig i ording alldeles strax och sedan gå mot Josefin. Egentligen har jag absolut ingen lust att gå utanför dörren och är jättetrött men ja... ciao!

Kommentarer
Postat av: josefin

ÅH JAG HAR INGA ORD FÖR DIG MRS INNOCENT?!?!?!?!??!

2010-02-24 @ 12:08:20
Postat av: bex

inte var det jag som kastade en bh i ansiktet på någon sover sover!

2010-02-24 @ 13:51:13
URL: http://plasticcup.blogg.se/
Postat av: josefin

eh nej, du kastade inte alls tillbaka <3

2010-02-24 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0