tell me what it takes

En lektion i skolan och massa projektarbete, eller ja planerande iallafall. Efter skolan drog jag hem till Kajsa med Majan och gick ut med hennes hundar (som är helt jävla galna) och åt en varsin semla. Tror att jag har överskattat semlor lite... hursomhelst gick jag hem och åt snabbt innan jag åkte till friskis med Majan. Var skit taggad, så det var sköönt. Åh jag älskar att träna. Nu sitter jag här och försöker desperat plugga till samhällskunskapen. BLÄ.

Imorgon stannar jag hemma från skolan för att plugga yes. Vi har så mycket just nu så att jag tror att jag nästan dör. Fyfan för Rosendal. Trots att jag hatar skolan och är jävligt stressad så är jag lycklig. Gillaree. Nu ska jag plugga det sista innan jag ger mig för dagen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0