to much of anything can make you sick

Hmm, ja gårdagen vart ganska kul. Det var kul att träffa vide och gänget från valsätratiderna. På slutet vart det lite för mycket och när jag kom hem gick jag raka vägen ner till mitt rum för att sova. Känner att jag plötsligt mår illa och måste spy, jag vet att jag aldrig kommer hinna upp till toan så vad gör jag? Jag tar min nessesär jättesnabbt, som är full med smycken och skit, och hinner exakt hälla ut det. Så inget blev ju förstört förutom nessesären haha, that's good. Men riktigt äckligt. Sen gick jag nöjt och lade mig och somnade på en gång.

Idag kommer Kajsa hit för att plugga (y). Vi ska fira en egen, tidig alla hjärtansdag haha. Vi ska bada med massa skum och ljus och lyssna på musik. Yes. Mysigt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0