tonight

Idag fick jag hem ett fint brev från csn där det stod att jag riskerade att få mitt studiebidrag indraget om jag inte föbättrade min frånvaro. Jag har inte insett att jag varit borta från skolan så mycket den senaste månaden men tydligen...äsch jag har ju mina anledningar. Jag var faktiskt sjuk heh.

På tal om sjuk så är jag fortfarande sjuk. Det var inte lite jobbigt att jobba idag ska jag tala om. Jag kunde nästan inte andas, eller inte med näsan iallafall haha. Imorgon blir det Stockhom med mami där vi ska shoppa. Can't wait!

Ikväll ska jag bara vara hemma, precis som jag gjorde igår då jag såg New Moon för hundrade gången. Tänk att man aldrig tröttnar...  nej nu ska jag lägga mig i sängen, puss.

Kommentarer
Postat av: josefin

welcome to my world. csn-varningar <3

2010-02-25 @ 20:37:33
Postat av: rebecka

det bästa som finns <3

2010-02-25 @ 20:51:52
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0