vilsen!

Snart kommer frod och Majan hir för lite fööööörfest innan vi drar till Stenhagen. Najs. Frågan är vad man ska ha på sig. Hursomhelst, kvällen blir nog najs. Får se när jag kommer hem/om jag kommer hem.

MÅSTE BARA TILLÄGGA att min kväll inte har varit okej. Nej. Jag var tvungen att laga middag själv om jag inte ville vänta på att pappa och Martin kom hem från fotbollsträningen så det gjorde jag. Jag skulle laga fläskfile med massa saker och när jag ska öppna syltlökarna..... spiller jag över hela mig. Ni som har ätit syldlökar vet att det inte precis luktar fresch. Så jag blev tvungen att ta min andra dusch för dagen. SEEEN. Som ni kanske minns läckte taket i arbetsrummet så jag ställde en låda nedanför så att det inte skulle bli blött på golvet. Jag bestämde mig för att ta med kameran och går in för att leta efter laddaren. Jag hittar den inte och är djupt koncentrerad. Splaaash. Ja. Jag har trampat med i lådan med foten.

Ciao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0