2009

När man läser allas bloggar såhär efter/innan nyår har alla skrivit hur deras 2009 har varit., vad som har hänt och var dom har lärt sig osv. Så jag bööörjade tänka hur mitt 2009 har varit. Det roliga är att jag minns ingenting typ heh. 

Men det här året har jag iallafall spenderat alldeles för mycket tid på folk som inte förtjänat det. Och mina fina vänner har fått höra om samma sak over and over och lyssnat utan att klaga det minsta. Kajsas "men ÅH jävla idiot!", Elins "Men den fittan kan dra åt helvetet", Majans "I see" och Josefins suckar har varit ett fint stöd. För att inte tala om knurres ofta optimistiska åsikter om det negativa någon gör, "Han är en bra person innest inne".    

Det känns som att det är det här året som vi = jag & mari har lämnat allt högstadie folk behind us. Verkligen ALLT. Man fick massa nya vänner och ba gled isär. Både synd och skönt, fast mest skönt faktiskt. Det är nog ingen jag har kontakt med från Valsätratiden förutom Majan och ibland Vide och gänget. Visst den tiden och det folket var roligt då men är ändå inget jämnfört med alla nya man har hängt med & allt man har upplevt 2009. Det känns iallafall som att jag har kommit någon vart med mitt liv det här året. Kommit över, kommit under (haaa) och allt möjligt.

Skolan har iförsig gått åt helvetet. Man har ju fått ett antal ig-varningar hemskickade men vad gör det med mamma och pappas "Skolan är inte allt, pappa gick ut med flera ig" och "Men vad spelar det förroll så länge du försöker". Fina ord som jag har tagit alldeles för bokstavligt. För mig är mitt bästa att ägna ca en halvtimme åt det jag måste göra eller tänka på att göra det. När dom är snälla blir jag lat. Kanske man borde ändra på, jag kan ju försöka mitt bästa HA (......)

Myyyycket alkohol har det blivit, nästan för mycket. Men bara nästan. Undra hur många liter vodka Elin har halsat i sig det här året, eller hur många liter vin resten av oss druckit hehe. Men ett jävligt roligt år har det varit. Med ett härligt partycrew (från vår sida haaaa) och massa hemmafester har de varit riktigt najs. Kajsa och Elin har slutat plugga och ägnar sig numera helt åt alkohol och poojkar. Besatta av pojkar är dom, eller ja,utvalda förstås!!!. Knutsson skolkar när hon känner för det och snor sprit av sin mamma till varannan fest, Majan försöker passa in i sin klass och pluggar därför men drabbas nu oftare av magkatarr på grund av hennes feströkande och drickande !!!!, Josefin gör ingenting utan glider bara med, lever livet på en räkmacka(?) och Berran, vår egna lilla langare. Ja OM inte vi alla har förändrats till det bättre, vad har då gjort det?

YES.


Kommentarer
Postat av: knutttt

du har koll du rebecka lidholm. jag gillar det jag läser och jag gillar det mycket.

(ska dessutom länka din blogg till min mamma, hon kommer bli mucho stolt)

2010-01-02 @ 01:46:19
Postat av: beex

HAHAHHAHA gör så äckel ;)

2010-01-02 @ 01:49:57
URL: http://plasticcup.blogg.se/
Postat av: fredrika

jag gick ju på valsätra beckaaaaaaaaaaa! :D

2010-01-02 @ 01:51:55
Postat av: josefin

hahahahaha fin bild du målar upp av mig min vän, men jag gillar det ;)

2010-01-02 @ 11:23:23
Postat av: siham

Nästn lite synd att man splittras med de gamla från valsätra. Men alltid kul och få nya kompisar

2010-01-02 @ 13:18:07
URL: http://mistiviousme.blogg.se/
Postat av: micke

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAHA

HAHAHAHAHAHA

JAHJAHAHAHAHA

STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRTSKÖNT.... och sant:Å



<3<3<3<3

2010-01-02 @ 17:49:03
Postat av: beexxxx

hahaha juste jag glömde fredrika :D

2010-01-03 @ 02:03:35
Postat av: mhoe

hahahahahahahhahahahahahahahaha "försöker passa in i sin klass och pluggar därför" HAHAHAH i see isee!!! ;) fin summering!

2010-01-03 @ 12:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0