all that i had is all i'm gonna get.

Känns som att jag dött eller försvunnit dom senaste dagarna. Eller ramlat ner i ett mörkt hål Inte för att jag velat det, eller det kanske jag har men mest för att jag behövde en paus från allt och alla. Har istället spenderat dom tre senaste dygnen med att läsa twlight böckerna och är nu på min tredje. Jag har alltså läst ut varje bok på ungefär ett dygn...ganska sjukt. Men det är det enda jag har gjort, från det att jag har gått upp tills jag går och lägger mig. Okej visst, jag pausar faktiskt för att äta och kissa men det är nog allt.

Visst, man skulle kunna tro att jag är besatt men det är bara för att försvinna från verkligheten ett tag. Fly till ett bättre ställe liksom, eller ja stänga ute allt annat iallafall. Jag börjar få problem med att skilja på böckerna och verkligheten hah. Töntigt som det låter är det skönt att försvinna in i böckerna och leva deras liv istället. Helt ärligt så är jag väldigt avundsjuk. 

Usch jag vet inte vad som har hänt med mig, känns ba som att allt blev svart helt plötsligt. Samma natt som jag fick feber var det som att allt blev mörkt. Eller det kanske var då det slog mig.. fast vad? heh. Nej, jag är inte självmordbelägen eller mentalt störd. Inte än iallafall. Man skulle kunna tro att efter min "isolering" skulle jag vilja träffa lite folk, men icke. Jag har aldrig längtat mer efter att bara vara ensam och ba va ensam föralltid. Just nu hatar jag människor.  

Kommentarer
Postat av: the discutsing one next door

måste bli värre innan de blir bätttre hehe ensamhet är bra!!!!! driver men serre... ;) du har behövt en paus rätt länge

2010-01-12 @ 14:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0