before to late

Hittade lite kläder igår när jag var på stan med Elin och Kajsa, eller okej två tröjor och en mascara. Men det räckte bra det, jag måste ändå spara pengar till Ios. Efter stan åkte jag direkt till mormor och morfar och käkade middag. Jag hade sparat mig hela dagen så det var skitgott.

På kvällen gick jag på New Moon med Josefin,Kajsa och Elin. Den var så jävla bra, åh jag dog. Jag hatar att jag alltid blir kissnödig mitt i filmen när jag går på bio, så jävla irriterande haha. Jag måste ju lätt köpa böckerna nu också. Det får bli imorgon. Om några timmar får jag skjuts till Friskis och Svettis av mamma för att träna och sen får vi se vad som händer. Ciao




Kommentarer
Postat av: FEBB

Tack så jättemkt rebecka :D

2010-01-06 @ 14:09:06
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: beard

hahaha så znuskiga

2010-01-06 @ 14:59:27
Postat av: josefin

hahahaha fyfan, ba fyfan <3

2010-01-06 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0