i love you

Måste erkänna att jag är på lite bättre humör idag men fortfarande lonley by choice... HA. Har fortsatt läsa på bok nummer tre sen jag vaknade och ringde alldeles nyss Majan för att fråga om hon hade fyran. Hon sov visst men hon hade den och jag gjorde ett glädetjut när jag la på luren hah. Ehh asså citatet nedanför kommer verkligen från le loveimage </3.  

Vaknade av att jag inte kunde svälja mitt spott, fresh i know. Men lyckades somna om precis innan mitt alarm ringde. Jobbar på att ställa tillbaka dygnet och det går sådär. Skola imorgon, skittråkigt. Men å andra sidan så går man bara i skolan en gång i livet...

Åh jag måste bara tillägga en sak om twilight böckerna, om jag någonsin skulle träffa på Jacob så skulle jag ge honom en fet jävla örfil och knäa honom mellan benen :]. Började blöda näsblod för ett tag sen. beror det på böckerna tro? ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0