i missed direction

Har precis skrivit klart min engelska novell. Är stolt över att jag faktiskt gjorde den i överhuvudtaget muhaha. Ni vill inte veta vad den handlar om, så spårad. Min syster satt och tvingade mig att komma på saker hon och hennes pojkvän kunde göra på alla hjärtansdag när jag åt frukost ... jag menar strö salt i såren? hah nej men jag kom faktiskt inte på något och är glad att jag själv inte måste komma på nått såntdär. Berättade jag att hennes pojkvän hade skickat 25 rosor till henne när hon var i Miami? så fint. Det bästa av allt var att mamma blev avundsjuk och klagade på pappa för att han aldrig ger henne blommor och på hennes födelsedag fick hon också rosor. Men bara 20, jag skrattade ihjäl mig när jag såg det. Ibland är pappa så dålig.. Fast jag och andra sidan fick ju inga rosor alls så jag kanske borde hålla tyst? :] yes.

På torsdag ska jag gå och se snabba cash med Malin på bio, det blir nog mysigt. Har velat se den enda sen jag fick reda på att Frank är med. Nu ska jag hoppa i duschen innan jag fortsättar att plugga... ångets. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0