maybe i'll find a way to make it back someday

Åh blä. Jag är så jävla skoltrött så att jag tror att jag dör. DÖR. Jag tror att mina föräldrar är oroliga för att jag seriöst ska hoppa av... men icke. Nej, men jag skulle vilja plugga utomlands ett år. I typ London eller något... de vore najs. Så skönt att slippa alla man vill slippa. Ska övertala mina föräldrar att betala muhaha. För de skulle dom nånsin göra? Pappa skulle typ det hah. Nej men nu har jag iallafall bokat tid hos syn för att see vad jag ska ta mig till med skolan!.

Borde plugga men kommer inte göra det. Orkar inte. Rensade min garderob och hittade massa kläder som jag hade glömt att jag hade, älskar när sånt händer. Har även fått min lön today, så det känns bra. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0