move on

Shoo, gårkvällen vart ganska najs faktiskt. Vi drog till Bälinge där de var någon födelsedagsfest tror jag, har ingen anning om vem som fyllde år men... det var ganska kul.  Vi dansade för det nesta och efter att alla mina fina vänner gjort sina bästa försök att skämma ut mig började vi dra oss hemmåt. När vi stod och väntade på bussen hoppade knutsson helst plötsligt på mig och brottade ner mig mitt på vägen...när vi kollade upp stod alla bara och stirrade på oss... hah inte pinsamt alls.

Efter lite nattmat på max tog jag och knutsson bussen hem och jag somnade i min säng halv fyra kanske. Vaknade imorse av att min mamma kom in och väckte mig från ingenstans klockan 12... så snällt. Idag kommer min syter hem! Det gör mig glad iallafall även om jag har extremt mycket ångest för skolan imorgon. Idag ska jag försöka plugga lite. Om jag lyssnar på the kooks under tiden kanske jag klarar det. Byees

Kommentarer
Postat av: j

HAHAHA får mig att låta våldsam som vanligt, du hoppade inte på mig också först :Å

2010-01-17 @ 16:13:44
URL: http://knurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0