Satellite heart

Åh nu har jag äntligen bokat tid hos min frisör. Ska bli så skönt, det var hur längesen som helst jag klippte mig och mitt hår är äckligt slitet. Frågan är bara om jag ska färga mitt hår innan eller efter jag klipper mig. Antagligen innan så jag får bort allt det slitna men då finns en risk att det ramlar av heh. 

Åh imorgon ska jag till läkaren, måste gå upp till Gottsunda i kylan och tillbaka ensam... känner mig inte särskilt tääägg. Min mamma och pappa har kommit in i mitt rum 1903734826428 gånger idag för jag ska få lite nya möbler och skit och frågat mig vad jag tycker om alllllt. Jag blir så trött... när jag säger att jag verkligen inte bryr mig om lampan ska sättas lite högre upp i det jävla taket eller inte tror dom mig liksom inte. What i s uppp?. Nej, det enda som stör mig är att jag inte kan se tv:n från min säng. Men mamma sa att vi hade en till tv i förrådet som jag kunde ta in haha (y). Jag gillar det.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du att bara färga det brunt igen så sliter det ju knappt!

2010-01-24 @ 18:08:00
URL: http://knurr.blogg.se/
Postat av: beex

hahah skojardu? det sliter visst ;) vet du hur mycket hår jag tappar eller heh

2010-01-24 @ 18:15:09
URL: http://plasticcup.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaa inte vanlig färg ju, om man har efterbehandling och sånt är det typ bra för håret sa min frissa (haaha) blekning är dock slitande som fän

2010-01-25 @ 14:08:45
URL: http://knurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0