see the sun

Hmm, finns det något värre än äckliga månadag? Hade världens ångest imorse när jag gick till skolan, inte den vanliga "nu äre det skola igen lala" utan vi skulle ha dansuppvisning. Usch och fy och blä. Men jag tvingade mig själv till skolan för att bara få det gjort, tror ni att vi har vanlig idrottslektion eller? Nej vi har teori. I Skolan. Kajsa och Elin som hade varit där en halv timme redan, satt nöjda uppe vid dansstudion utan att veta att dom var ensamma... ibland undrar jag hur mycket iq brudarna har...:]

Sen åkte jag till tandläkaren, yes i rememberd. Och efter det gick jag hem och kollade på twilight, tvingade mig själv att gå till jobbet och kom hem och kollade på new moon med malin som inte hade sett den än. Ska alldeles strax sova, åh jag måste börja träna. Hatar att jag är förkyld och knappt kan andas heh. Aja, tänker strunta i det och börja imorgon om inte mamma stoppar mig. Byee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0