so naive

Idag gick jag upp tidigt för att träna med mamma på friskis och svettis. Josefin drog inte förren typ halv tre igår så det var inte lätt att komma upp precis. Men det var skönt att komma iväg och träna lite. Snart ska jag åka till farmor och farfar för att äta lunch/middag med resten av släkten från papis sida. Farmor lagar alltid jättegod mat och jättemycket så det ser vi fram emot.

Ikväll ska jag umgås med min syster som åker imorgon. Även idag ska jag sola meeen bara ett kort tag och sen ska jag hjälpa henne packa. Kommer kännas lite tomt i två veckor men det ändå positiva är att jag kan sno hennes kläder utan att hon märker det och blir sur hah.

Gårkvällen var intressant... knutsson och josefin dampade på varandra som vanligt och slogs typ seriöst (?) och var bara allmänt pain :] Slutade men att knurr fick ett rivsår på en hand och berg masssa hårdaslag på ryggen. Yeessss, dom är tre år!

Nej, nu ska jag göra mig iordning, ciao! 

Kommentarer
Postat av: josefin

jag råder er alla att aldrig gifta er med knutsson.

2010-01-03 @ 14:42:13
Postat av: j

vet ni hur jääääääääääävla ont den gjorde att ducsha med min hand idag eller, dö berg kattskrälle. därför jag hatar katter OCH dig </3

2010-01-03 @ 15:33:47
URL: http://knurr.blogg.se/
Postat av: beex

sluuta nu baaarn!

2010-01-03 @ 20:05:19
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0