tell me what you want to hear

Det blev twilight vi hyrde tillsisu eftersom att varken jag eller Josefin har sett den. Om jag ska vara ärlig så förstod jag inte varför alla blev så jävla hysteriska när den kom ut eller att alla tyckte han ar så snygg. Men nu när jag har sett filmen förstår jag verkligen, jag doooog. Imorgon ska vi se New Moon på bio också så det blir skitbra, can't wait.

Imorgon ska jag även gå på stan med Kajsa och försöka köpa lite najs kläder och även äta middag hos mormor och morfar. Vi måste alltid gå på middag hos farmor och farmar och mormor och morfar så här efter jul, men jag klagar inte för det är ganska mysigt och maten är goood.

Nu ska jag sova! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sophie

Den bilden tackar vi för :D

2010-01-06 @ 20:56:17
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0