that i left unspoken

Gårkvällen vart riktigt najs. Först hade jag bara tänkt vara hemma och kolla om twilight filmerna men sen visade det sig att Sofia skulle ha chillfest hos sig så då drog jag dit istället. Var inte taggad alls till en början för jag var så jävla trött, men det är alltid såna kvällar som är roligast, när man inte förväntar sig något. Och det var verkligen skitkul, förutom att jag gjorde illa min höft(!!!) när vi följde med kajsa till bussen för att jag ramlade typ sex gånger. Slutade med att jag Elin och Knutsson tog ett bad och gjorde pasta innan vi gick och la oss.

Vaknade upp tio och åkte hem ungefär en halvtimme efter, så fort jag kom hem la jag mig i soffan bakis och kollade på twilight filmerna. Ja, jag dog verkligen. Lika mycket varje gång, jag avgudar verkligen honom och filmerna. Lite eeeefteeer, jag vet men vad gör väll det. Imorgon ska jag på stan med Josefin så då får jag passa på att köra böckerna också.

En full Karin 21.51 hahaha.


Kommentarer
Postat av: blink

hahahahaha full (ful?) tjej!

2010-01-08 @ 15:24:07
Postat av: bbexx

HAHAHHAHA! skön

2010-01-12 @ 19:15:54
URL: http://plasticcup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0